Sabtu, 23 Oktober 2010

gembira..(^_^)



kau cinta pertama ku..
kau cinta terakhir ku..
tida apa yang bisa ku nafikan kasih kita...

kau ayu dimataku satu antara seribu..
tiada tara di dunia...

mungkin kan terputus di tengah jalan,
mungkin kan terlerai
tanpa ikatan,
usah ragu dengan takdir,

mungkin kita kan berbeza haluan,
berakhirnya cerita percintaan,
segalanya ketentuan tuhan,

layan lagu aiman-cinta terakhir, smbil2 memekak skali ikut lirik lagu..
(jiwang ckit mlm2 cenggini..kui3)




Termasuk ari ni dh 2 kali aku bangun lambat lg gara2 tido lewat...subuh pon ntah kemana..mula2 tu aku dh bajet kul 6 tu aku bangun la smayang..last2 skali lebur camtu je..tp aku dh qada dh..mane bleh tak qada..tuhan marah..

Tapi ari ni walaupon aku bangun lewat ckit, aku rase gmbira..hati rse tenang..rindu rasa terubat..(ceyyy..rindu kat sape 2..?? ade la..) dan macam2 lg la. Pagi2 lg dh sengih cam kerang busuk..member aku pon dh usya semacam dh, dlm kpala otak dia bajet nk lari dh selepas dia tibai aku cukup2..hikhikhik..bkn pe..kehidupan kat TATI ni kadang2 wat aku tension, mana dgn assingment lg nk kena siap, masalah dlm kelas la, itu la ini la..banyk yg nk kna pikirkan. kadang2 bleh pecah kepala aku klu nk pikir semua. Tapi aku pegang satu prinsip je..ingat ALLAH slalu..insyaAllah kepala otak korang jd tenang..so..renung2 kan dan selamat beramal..kehkeh.



Ya Allah,ya tuhanku...limpahkanlah rezki dan kurniamu padaku..



Aku masuk tandas ngat nk mandi terus..skali terpandang cadar katil aku yg aku rendam semalam..adehhh..lupa nk basuh. Air pon dh tukar warna dh..(bau dia..?? lagi tak leh bla..hakhak). Abih2 je basuh cadar aku terus mandi, ngat lepas mandi nk dok rilek2 dulu sambil layan cite korea..alih2 member aku plak ajak aku pegi kuantan, mula2 rase mcm malas plak nk pegi tp memandangkan member yg ajak...aku ikut jela.

hello miss, best cite ni..aku dok gelak sakan tgok nga member aku.
(time part sedih semua muka x bleh bla..kononnya menghayati crite..keh3..)


Masa pegi kuantan aku malas la nk citer sebab tak de gmbar yg aku nk selitkan,aku lupa nk bawa enset aku tapi mase pegi kuantan td telah brlaku satu kejadian..kihkih.
Time tu kami ngah cari parking kreta, mase nk corner tu ntah camne member aku bleh pegi langgar dinding..sccrraassshhhhhhh!!!!!!.....mak aih...terkejut beruk aku..beruk pon tak terkejut cam aku...time tu semua orang dok usya pelik... aku dh tak leh bla dah..muka dah tebal giler. Aku tengok member aku dah gelabah semacam..stiap kali nk start keta enjin mati..depan pompuan plak 2..kihkih..lepas2 enjin hidup tu aku bantai gelak..malu wooo..

Tapi ok la...sebagai pengalaman bg aku..kihkih( tobat..pasni aku tak nk ikut dah..) kepada saudara khairul asyraf..ko jgn tensen2 ar pasal kete 2..sabor2..bleh baiki. ok sampai sini saje la entry aku...nk tulis banyak2 pon internet wat hal plak..asyik putus2 je..ok Assalamualaikum..."senyum sokmo".

24/10/10 sabtu, 2.55 pagi



senyum sokmo...(^_^)











0 ulasan:

Catat Ulasan