Jumaat, 5 November 2010

Hari yang bosan

Ari ni tak tau nk watpe...kadang2 klu boring aku melukis je..tp ari ni mcm tak de mood la plak. Nak msj nga awek pon...kiter ni mne ade awek, admirer ade la..huhu. Nak update blog pon rase mcm x bermaya je..member2 semua dh balik umah. kat kolej aku ni terase sperti tidak berpenghuni..sunyi yang teramat-amat sgt.

klau dapat balik umah mesti best kan...tp minggu lepas aku dh balik dah..x kn nk blik plak kot..nk cekau kat mane duit?? ari tu pon balik sbb ade urusan yg penting..klu x penting aku dh x blik kot...tnggu bile raye jela. raye aji minggu depan...x tau la bleh balik ke x..dgr2 kabar tiket dh abis dh..siot btul..kejap plak abis..cmne aku nk balik?? emmm...nk tak nk kna naik bas lompat la jwbnya..huhu..tensen..(-_-")

Final exam pon dh nk start dh...study ape pon x lagi ni...(tp ran, ko kna rilek..jgn gabra sgt..istighfar2..) harap2 tuhan permudahkan segala urusan aku kat dunia ni..insyaAllah. tadi tepon kat puan umi jap..rase rindu plak nk dgr suara beliau..beliau je yg bleh tenangkan aku di saat ini..huhu..sungguh kamu teramat bererti bg ku..ngeh3..

ok...aku rase dh x de pape dh nk tulis...mlm ni otak aku jd blur tetiba...ketandusan idea secara mendadak...aku blah...salam ukhuwah semua...assalamualaikum..

1 ulasan:

x leh komen ke..??
 

Catat Ulasan