Rabu, 13 Julai 2011

Kebosanan yang terlampau

Bangun-bangun pagi, lepas semayang subuh..aku gosok baju adik aku untuk dipakai ke sekolah then, kemas-kemas umah..cehhhhh!!! dah macam anak dara plak aku rasa. Mana tak nya..dok kat umah asyik goyang kaki je..membebel jgk la puan kamariah kat dapur tu..kehkehkeh. Tapi ape salahnya..belaja wat-wat keje kat umah..nanti dah kawin takde la kekok sangat..betol tak?? kuikuikui. Aku dah 3 bulan dah cuti..gilerrr!! punya la lame..boring siottt!! ape?? mintak keje?? kekeke..bukan tak nak mintak..tapi disebabkan ada program ari tu aku terpaksa cancel untuk cari keje.

emmm...kat tibi pon takde citer yang best2...petang tadi abah aku dok layan citer marimar yang tengah panas skang ni kat tv3. aku pon tak tau la..bahagian mane yang best sangat kat cite tu..dia punya jalan citer tu dah satu hal..terbelit-belit aku tengok..benda yang simple jadi semakin rumit, pastu watak antagonis dalam cite tu yang tak leh bla..perempuan jahat yang kurus cekeding pon bleh menang lawan ngan laki yang berbadan sasa..ikut logik memang tak masuk dek akal..gilaaa..aku memang tak leh terima kalu laki kalah nga pompuan camtu..lain la klu pompuan tu badan cam arnold sawzernager..at least aku leh ar trima slow2..ni tak..nyampah aku tengok. Tapi ape2 pon..heroin dia cantik baii!! hakhak..


amacam?? cun ke tak??

Blog aku ni pon dah penuh sawang dah aku tengok..cuci2 sikit..memang dah giler2 la bekarat..chat dekat BCR tadi pon dah ramai yang komen.."ape ni bro..bile lu nak update yang baru punya??" ilek ar...aku bukan tak nak update..tapi setiap kali aku nak update msti ade je keje yang nak kena setel. Takpe..insyaallah..mulai dari ari ni..aku akan sentiasa update blog aku..orang kate bleh dapat duit?? yeke?? nak try lah..kehkehkeh..

emmm..k lah..dah dekat maghrib dah ni..umah aku dekat nga masjid plak tu..klu tak pegi memang free2 je dapat dosa..k cau cincau(style pompuan) assalamualaikum..(^_^)






oh tuhan..indahnya sungai..(^_^)

ps: sambung malam ni plak..

2 ulasan:

Chill la bro kemas rumah...aku pun kemas rumah gak...x kecoh pun...hehehe
 
hahaha..aku kn ske kecoh2..rilek ar brooo...
 

Catat Ulasan