Ahad, 24 Januari 2010

PERDA-TECH (episod 2)

Assalamualaikum...

sejak dua, tiga hari ni..ssh ckit aku nk mengupdet aku punye blog ni...nape..?? ni la...wireless punye psal la...asyik wat hal...jap ok..jap x ok...klu ok pon...time nk search slalu wat kite tertnggu2...siot btul la..hahaha...ok2..dah2 eran..ko ni lebih2 plak..

emmm...sperti yg aku janjikan sblum ni..aku nk smbung blik cite aku psal perda-tech...tntu korang dh x sbrkn nk dgr citer aku yg pernah menang award ni...wakaka..kepale hotak anda..perasan nak mampos...ari 2 aku brenti kat ner ek..?? emmm...ooo..aku tido...ok..ari tu mmg aku penat giler..klu de bini mase 2 bleh la picit2 blakang aku yg lenguh ni akibat drp duduk di atas bas yg terlalu lame...gagagaga...mengarut btol ko ni eran..tp serius..aku x tipu..mmg penat ar...smpaikan aku terlupa nk smyang subuh dek kerana keletihan...gilak..firts time tu x smayang subuh..(yeke..?? aku rse dh bnyak kali dh aku tinggal subuh...wakakaka..) abg aku cmne..?? dia lagi la..ha3...x dela..aku mngarut je...

so..pagi 2 bermulalah episod aku mendaftarkan diri di perda-tech...dgn berbekalkan bju kemeja dan sluar slack yg di beli di pasar zonria kat kualakrai( murah beb..sbb tu aku beli..wakaka..) aku bersedia untuk mlangkah ke perda-tech. pastu tetiba plak makcik aku mnegur...aiii..x nak sarapan dulu ke..?? haha...alamak..excited sgt smpai terlupa nk mkn..kakaka...sesudah selesai makan dan make-up ala kadar...aku ditemani abg aku dan makcik aku brtolak mnuju ke perda-tech( pakcik aku mse tu dh de kat perda dh..dia kna pegi awal ckit). perda tu dkt je ngan umah pakcik aku..lbih kurang 5 kilometer je...smpai2 je kat perda...aku ngatkan besar tmpatnye...hek eleh..keciknyer...hak,hak,hak...alaaa...x pela..aku x kisah pon..yg penting aku nk dftar skang ni..

fuhhh...rmai giler bdk2 yg dftar kat cni...perghh..muke cam penjenayah pon ada...haha...x dela..aku gurau je..setelah makcik aku melepakkan keretanya kat kwasan parking..aku dan abg aku mengintai2 pakcik aku..kot2 ada kat kwasan berhampiran...hah!!!...tu dia..nmpak pon..aku dan abg aku berjalan menghampirinya...nmpak dia pon cm cri aku je..aku tnye la..nak dok katner ni..?? pakcik aku jwb la...pegi msuk dlm dewan dlu..sbb skang ni de taklimat kat ibu bapa. so aku dan bersama abg n makcik aku mlangkah msuk ke dlm dewan...msuk2 je..perghh...cam skolah teknik aku dulu je suasana dewan ni...wakaka...aku tgok member kat sblah aku...mne tau kot2 dia org klantan gak ke...sbnarnye kat cni x rmai bdk klantan...aku rse dlm 2,3 org je...bile aku usyaa dia punye alamat kat smpul surat...hah!! confurm...bdk klantan...aku tgok alamat dia tulis pasir putih..hahaha..bleh la wat member. aku cube nk tgur dia...tp aku tgok dia ni style diam je..emmpphhh...mlas la aku nak tgur...lantak ko la...aku skadar snyum je..tu pon kat mak dia...kat dia..?? dia pon cam x nak tgok je muke aku...(dlm ati aku..sombongnye bdk ni).

pastu...stelah kat stengah jam dok lepak kat dlm dewan...perut aku tetiba plak wat hal...adeh..time2 ni la dia wat hal...aku ambik kputusan utk pergi ke tandas...kot2 nnti tersembur kat dlm dewan..mampos aku..wakaka...gilak...setelah mlepaskn hajat, aku mlihat persekitaran luar dewan...mataku tertumpu kpd sekumpulan bdk2 dok baca stu list kat papan kenyataan...tnpa berfikir pnjang..aku trus merapatkan diri aku bersama mereka yg tengah taksub dok bace list tu...ooo...ptut la..rupa2 nya snarai name student setiap kursus...so serta merta aku juga menjadi taksub utk membaca stiap nama dlm kursus aku...fuhh!!! lega aku...aku tkut aku sorang je laki dlm kelas aku...nsib baik de 4 org...yg len smua pompuan...terkjut bruk gak aku..beruk pon aku rse tak terkjut cam aku...hahahaha...tp x pela..yg penting aku ade geng.

aku rase smpai sini jela...aku pon dh ngantuk dh ni...dh kul bape dh ni...nnti2 la plak aku smbung blik..korang tnggu episod aku yg strusnya k. assalamualaikum....

0 ulasan:

Catat Ulasan